نحوه عملکرد سوییچ انتقال اتوماتیک (ATS)

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397
11:05
faezeh

سوییچ انتقال، یک سوییچ الکتریکی است که جریان را بین دو منبع جابجا می کند.

دو نوع سوییچ انتقال داریم:

  • دستی
  • اتوماتیک

عملکرد سوییچ های انتقال دستی به این صورت است که فردی سوییچ را برای انجام جابجایی های متوالی می فشارد.

درحالی که در سوییچ های اتوماتیک به محض حس کردن کم یا زیاد از حد شدن جریان در منبع اولیه به صورت اتوماتیک جریان از منبع اولیه به منبع پشتیبان منتقل می شود.هنگامی که برق منبع اولیه قطع می شود، سیستم ATS یک منبع برق آماده به کار را به جریان می اندازد.و به این صورت یک سیستم برق فعال برای ما ایجاد می کند.

یک سوییچ انتقال اتوماتیک (ATS) معمولا در محل نصب ژنراتور پشتیببان نصب می شود، تا بدین طریق موتور برق بتواند در صورت قطع شدن منبع متصل به برق شهری نیروی برق را موقتا تامین کند.

یک ATS همچنین می تواند سیستم های برقی پشتیان طولانی مدت تری را ایجاد کند تا بدین صورت موتور برق تا هنگام وصل شدن برق منبع متصل به برق شهری به کار خود ادامه دهد ، مثل آنچه که در دیزل ژنراتورهای محلی انجام می دهد.

از آنجایی که ATS به هر دو منبع اولیه و پشتیبان وصل است، به مثابه یک واسط بین موتور برق و منابع است و در نقش یک رله می باشد. همچنین ATS برای یک موتور برق که با یک سیم به منبع برقی متصل است می تواند به عنوان یک منبع برق دوم عمل کند.

در مرکز داده، داشتن یک منبع برق بدون قطعی بسیار حیاتی است. برای رسیدن به این هدف سیستم هایی که در مسیر جریان برق قرار دارند باید به درستی مدیریت و مورد آزمون قرار داده شوند.

قابلیتهایی که یک سیستم ATS می تواند داشته باشد عبارتند از:

۱- خطا را تشخیص می دهد.این خطا می تواند قطع کامل تغذیه شبکه باشد و یا افت ولتاژ خارج از حد استاندارد شبکه برق و یا حتی تغییرات فرکانس.

۲- خیلی سریع تغذیه بارها را از روی تغذیه اصلی برداشته و آن را به تغذیه های اضطراری مثل ژنراتور منتقل می کند.

۳- زمانی که تغذیه شبکه به حالت عادی بازگشت دوباره بارها را به تغذیه اصلی متصل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعهآریان صنعت همراه شوید.



[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به motorbargbenzini است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]